Aftellen is begonnen! - Reisverslag uit Breda, Nederland van Joost en Nicole Mommersteeg - WaarBenJij.nu Aftellen is begonnen! - Reisverslag uit Breda, Nederland van Joost en Nicole Mommersteeg - WaarBenJij.nu

Aftellen is begonnen!

Blijf op de hoogte en volg Joost en Nicole

08 April 2014 | Nederland, Breda

Lieve mensen,

Zoals de meeste van jullie wel weten vertrekken wij, Joost en Nicole, over minder dan een week naar Griekenland. Hier zullen wij overstappen op onze zeilboot de 'Be Happy' om daarmee de komende drie maanden in Griekenland te gaan zeilen. Via deze site willen wij jullie heel graag op de hoogte houden van wat we meemaken, hoe hoog de golven zijn en wat voor windrichting we hebben gehad. Ook zullen we hier foto's plaatsen zodat jullie een beeld hebben van hoe wij de tijd doorkomen!

We hebben er zin in en jullie horen van ons!

Groetjes Joost en Nicole

• 08 April 2014 - 21:47

Gerry En Rick:

Een hele mooie reis en geniet er van.
    We bellen als we op Corfu zijn.
    Groetjes Gerry en Rick.

• 08 April 2014 - 22:51

Frans En Fietje:

heel veel plezier en wij wensen jullie een mooie,fijne,gezellige reis.
    geniet ervan groetjes frans en fietje

• 09 April 2014 - 09:03

Coleta:

Zooooo nu al, dat is super leuk. Natuurlijk wil ik alles weten. Zeker waar jullie zijn . Misschien vallen onze dagen op Kreta wel samen met jullie vaarroute richting ons eiland.
    Of komen jullie niet die kant op?
    Wij gaan As zondag even daar naar toe en komen 23 april terug daarna weten we t nog niet maar dat horen jullie wel.
    Gewoon mail contact en zo op die boot?
    Succes met de voorbereidingen. Hagelslag mee??
    Wij letten wel n beetje op je moeder hoor hier , ik zal haar wat extra bellen.
    Sterkte met afscheid nemen van al jullie geliefden en heeeeel veeeeel genieten daar met zijn tweetjes.
    Dikke kus, Coleta .

• 09 April 2014 - 09:06

Leon:

Ah leuk, een reisverslag. Ben ik dol op. Veel plezier daar.

• 09 April 2014 - 10:27

Jeroen:

Mooi dat een reden genoeg is om een droom te volgen.

Behouden vaart!

Groet,

Jeroen

• 09 April 2014 - 21:22

Monique:

Waaaaauw, wat gaaf. Heel veel plezier en geniet ervan!! Ik blijf jullie volgen.
    Lieve groetjes Monique

• 10 April 2014 - 13:20

Jeanneke:

een hele fijne vakantie geniet er van en kom weer veilig terug. dikke kus jeanneke

• 10 April 2014 - 17:58

Loes:

Hey Nicole,

Je zat in mijn spambox,hahaha!!!
    Daarom een wat late reactie,

Dus het avontuur van jou en Joost is begonnen,geniet ze!!,
    Liefsx Loes

• 11 April 2014 - 11:30

Marian:

Hallo Nicole en Joost heel veel zeil plezier geniet ervan !!!
    Kijk uit naar jullie verhalen
    Liefs x Marian

• 11 April 2014 - 11:55

Yvonne Mommersteeg:

Hai Joost en Nicole
    Bijna is het zo ver!! Volgens mij gaan jullie een heerlijk avontuur tegemoet! Ik wens jullie een hele mooie en fijne tijd op de "griekse wateren", super dat jullie gewoon gaan doen waar anderen soms alleen blijven dromen.
    Geniet ( met de bulten er op, zou ons pa zeggen). Pas goed op elkaar. Liefs en groeten Yvonne

• 11 April 2014 - 17:33

Mark En Tatjana :

We zijn jaloers. We zullen jullie digitaal volgen.
    Veel plezier.

Liefs, Mark en Tatjana

• 13 April 2014 - 23:36

Caroline Toonders:

Lieve Nicole en Joost,
    Wat geweldig voor jullie!
    Ik wens jullie een hele mooie reis, geniet er van, dikke kus van ons xx

• 14 April 2014 - 09:02

Evita Haverbeke:

Leuk, nu kan ik jullie volgen!
    Ik wens jullie een geweldige reis en geniet ervan!

Groetjes Evita

• 14 April 2014 - 21:12

Jessica Vd Watering:

Ga genieten van deze maanden. Heerlijk lijkt me dat, drie maanden samen weg op avontuur.

• 16 April 2014 - 10:10

Nikie Manzanell:

Hoi Nicole en Joost,
    In gedachten varen we met jullie mee,zien jullie in mooie baaien voor anker liggen en rondlopen over eilanden,waar ook wij onze voetstappen achter lieten.een hele fijne tijd en dat de Griekse weer en wind goden jullie goed gezind mogen zijn.
    Liefs, Nikie en Pölla